THE HAIR

Vid jul blekte jag håret & färgade det mörklila, sen blev det orange/rött, då färgade jag det svart. Därefter blekte jag det och färgade det lila igen, & efter det blev det orange, så jag hade i röd färg. Efter ett tag tröttnade jag så jag färgade det svart. Onöjd som jag var blekte jag det, och färgade det rosa, men det blev rosa/orange så för någon vecka sen färgade jag det svart igen, men det är svart/brunt just nu. Kan säga att jag färgat håret för mycket detta år. Måste sluta med det, är verkligen beroende av färgning, måste låta håret vara ett tag.. Men hihi, otålig som jag är funderar jag på att färga det blont.. eller typ brunt med ljusa slingor, fast njae, jag vet inte :)
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback