skriver av mig

ända sen du kom in i bilden har allt blivit helt fuckat... eller rättare sagt, ända sen början av 7an har allt varit knas. fast om man ska ta från hela första början så är det egentligen från klassresan i slutet av sexan 2011. vårat härliga tjejgäng, de mysigaste tjejerna som fanns. vi höll alltid ihop, vi rotingar. men allt förändrades i sjuan. två av oss började bråka över en kille, och våran gäng splittrades.
 
 
nu idag är ingen vän med någon på riktigt. allt är bara så falskt mellan oss. sen kom ni från montessori och gläntan, och allt blev en enda gröt. fast jag trivdes, vi alla trivdes, fast allt inte va riktigt bra. nu i åttan går ni från andra skolor & snackar skit om allt och andra. ni hittar på massor av saker, som sen hela skolan går och snackar om 2 dagar senare. mina underbara bästa vänner jag hade för 7 veckor sen, som jag kunde dela ALLT med, skratt, glädje, tårar, verkligen ALLT. nu går vi bara förbi varandra i korridoren utan att ens säga "hej".
 
 
jag snackar också om en speciell person, nämner inget namn. Men det är du som gör det här mycket värre. Du tar allt och alla, du tror att du är bäst i världen. 
 
har inga vänner kvar, men no offence, i don't blame anyone! ärligt så mår jag bra, trots allt som händer, ibland känns allt skit, men jag vet att ni mår dåligt av att se mig glad, så jag behöver inte oroa mig. Jag är ändå så sjukt mycket starkare än er, så varför ska jag ens bry mig?
 
 
Jag saknar Rot, min gamla klass. vi kunde dela alllllllllt. bråkade ibland, kallade varandra elaka saker, ja jag minns ! underbara tider. 
 
,men nu är man tonåring, och allt har förändrats..... och jag hoppas jag får byta klass, för jag hatar er verkligen, allihop. det var det jag ville säga, godnatt! :)

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback