Lite om igår

Igår kom Alex till mig runt 8, vi drog ut på byn och gick runt. Sen åkte Skord och några fler runt i bil & de vart en massa ringande till de sen, haha kan inte förklara men kul var det. Efter några timmar blev det askallt så vi gick runt som frysta fiskpinnar. Tillslut bestämde vi oss för att skiljas och gå hem. Alex skulle cykla i kylan, stackarn! När jag kom hem var jag så himla trött, så jag somnade nästan direkt, med linserna i och allt.


Idag ska vi kanske va med Erik & Johan, men vi får se hur det blir. Sitter och äter frukost just nu & pratar med Melker. Sen ska jag ut på en liten powerwalk om jag trestar. Puss!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback