FUCK ER

kom på en grej.. varför ska jag sluta blogga för att en del personer är så desperata så de måste veta vad jag gör om dagarna? jag kan ju lika gärna blogga för eran skull, så ni har något att läsa, eftersom era liv är så sjukt tråkiga! :-) ni vill hålla koll på mig osv.. so what's the problem liksom? gör er en tjänst gullungar :) <3
funkar ju bra att skriva vad jag gör om dagarna & helgerna, men bara så ni vet... berättar aldrig någonting i detalj för det händer sjuukt mycket mer grejer än de som jag skriver ut på nätet, dsv bloggen :) så ni kan va lugna, ni kommer ändå aldrig få veta allt vad jag gör på helger och så :) det är mitt problem om jag sitter hemma, är med kompisar, är med min pojkvän, dricker, sportar, går i skolan, har kul !! haha vafan ni kan ju gå och skaffa ett liv själva era psykopater :) ni har inget roligare att göra, ja det vet vi nu ! tack och adjö fortsätter som vanligt med mitt liv, puss!!! :) <3
 




 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback