HEEEJ GUYS

alltså vet ni hur seg min dator har blivit?! när man tex ska skriva något elelr göra någon bild i något program så kommer texten typ 5 sekunder efter att man skrivit den, helskumt.... datan hänger inte med överhuvudtaget. Men jag tror den gjort sitt snart, dax för en ny.. 
 
men, här sitter jag. ensam hemma, med en bunt läxor att göra. snackar med folk på face, och lyssnar på tråkig musik. ska nog ta och käka något sen se tv. blev inte att åka till gävle i helgen, jag har ju haft saker inplanerade i helgen ända sen förra veckan, så jag ville vara hemma istället. Men min syster kommer upp v 43, hoppas jag!
 
Här är en bild över helgen, imrorgon blir det skola, sen gym med Alex. På kvällen drar vi nog ut och är med nice folk. På lördag ska jag sova ut, vakna pigg o gla, träna litt, och sen kanske ha spa/tjej kväll med Alex som inte blev av förra helgen, då vi dansade och hade allmänt damp istället. Grym helg hoppas jag på nu!! 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback