hahaha DÖÖÖR

Kan man vara mer mongo eller?
Sara gick och snacka om mig på idrottslektionen när jag gick bakom. Hon och fjantmoa gick tillsammans, och jag gick några meter bakom, sen hör jag Sara säga "har du sett vad hon skrivit på sin blogg?" Och Moa ba "ne" eller något, och så fortsätter Sara, "ja men gå in och titta på den sen då, hon har skrivit om min mamma" , och jag tänkte ba AHAHAHAHAH omg vad töntiga de är, Väx upp säger jag bara. Men förresten, vad kul att ni läser min blogg och är desperata efter mig, älskar er också ;)


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback