YEAH

allt känns så jääävla grymt just nu! fredag idag, humöret på topp! har planerat in massa roliga grejer de närmaste helgerna! i helgen blir det fritte (ikväll) med massa bruuudz, imorgon blir det fest hos Tina & Soilii och på söndag bio med härligt folk, och nästa helg blir det utgång med bästa Alex. Först fest hemma hos henne (FF) sen drar vi nog ut både fredagen och lördagen. Sen vecka 49 åker jag ner till Gävle över helgen och bor hos min syrra! då blir det shopping och massa annat kul skoj! Sen kommer hon hem till jul, sen efter nyår så åker jag ner dit igen och bor där. då är det mellandagsrea, shopping shopping. de sista två månaderna av 2012 kommer bli helt grymma! 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback