usch

hej på er. den här dagen har inte varit den bästa, inget att tjohoha för med andra ord. har lite blandade känslor, & tog nyss en promenad med Tintin för att tänka lite. Igår blev jag av med en vän, som jag varit med väldigt mycket de senaste dagarna ,vi är även varit i särna, skrattat, ätit godis, sett film tillsammans & sånt där som kompisar gör, ja ni fattar? jag tar även hårt på vad folk säger till mig, -inte genom internet, men in real life. och med andra ord, ledsen är vad jag blir. idag var en väldigt jobbig dag, tänker inte gå in på detaljer då vissa personer läser min blogg, och sedan kan använda det jag skriver. men men, that's life I guess. Nu ska jag kolla facebook lite, och puffa tillbaka alla 25 pers som jävlas med att puffas, sen ska jag duscha :) hare

 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback