TOMTEN SE HIT

I början av 2012 gjorde jag en lista på min dator på allt jag ville ha, och bestämde mig för att under 2012 skulle jag skaffa alla de sakerna jag hade skrivit upp. De va b.l.a. plattång, iphone, linser, hörlurar, resa till göteborg, pengar och MASSOR av mer grejer. Jag fick i princip allt utom 3 saker, och de var ca 20 grejer från början. De 3 sakerna jag inte har skaffat än är MacBook Pro, hål i tungan & converse. Och i år tänker jag önska mac, tungpiercing & pengar, så jag själv kan köpa converse. ÅÅHHH WANTIIIEEE
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback