IPHONE SKAL

fick ett sms igår av Posten att jag hade ett paket från Ellos att hämta ut på Ica. Har inte hämtat det än, men ska göra det någon gång i veckan, lägger upp bilder på det sen! Och nu har jag tittat lite på mobilskal, för jag har bara två skal till min Iphone - ett svart & ett vit, och det vita har jag förstört genom att limma på pärlor, plus att det är väldigt tråkigt att bara ha enfärgade skal, eller inget alls på telefon. Så jag kikade runt & fastnade direkt för två skal. Det första är en USA flagga, eftersom jag älskar saker med flaggmotiv på. Det andra tyckte jag passade in på mig perfekt! ;) Vill va extra rädd om min bebis, eftersom jag tappade bort min telefon i fredags - det var så att jag la den på en bänk hemma hos den som hade fest, sen när jag skulle ta den igen var den borta. alla var och letade, sen hittade vi endast simkortet. nån hade pillat ur det och tagit telefon (de var vad vi trodde), jag var jätteledsen, letade, skrev på facebook, ringde alla som varit på festen, men utan resultat. Vi gick och la oss där, och sen på morgon åkte jag & Alex hem. När jag hade hunnit hem till henne ringde Alex telefon & de hade hittat min iphone under en plåt i diskhon. Jag kunde äntligen andas ut !!
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback