FUCK OFF!!! - MIN KVÄLL

blir så sjukt irriterad! direkt man skriver någonting på bloggen så blir de ett himla liv. jag kanske ska sätta lösen på min blogg, så bara de jag vill kan läsa min blogg? naturligtvis vill jag inte det, utan jag vill att alla ska ha möjlighet att läsa min blogg, även de som jag inte känner. men ibland blir det för mycket. man får sms och blir anklagad för ditten o datten.. jag skriver inget dumt direkt? så fattar liksom inte poängen? ska jag bara sitta tyst för mig själv bara för ni vill det? nej det är min blogg & jag är medveten om vad jag skriver och vad det kan få för konsekvenser. Jag skriver iallafall inte ut namn, så snälla, ge er! 
 
tillbaka till de jag egentligen ville skriva.. har ätit lite med mormor, & nu sitter jag och lyssnar på.. kan ni gissa? Eddie Meduza såklart! Blir nog hemma från skolan imorgon, ont i magen & i halsen, men på fredag ska jag nog dit. Gruvar mig inför helgen, Alexandra åker till Stockholm och blir där hela helgen & pappa kommer inte hem, så det värsta som kan hända är att jag måste vara hos mormor över helgen och det vill jag inte (inget illa menat till mormor, älskar att vara här), men jag känner inte lika stor frihet. Jag vill liksom vara ute och göra någonting med någon kompis. Men ja, blir svårt när man knappt har några! 
 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback