BESTÄLLT

Haha vet att det blir mycket inlägg om kläder osv just nu.. Men tänkte bara skriva att jag har hittat en klänning till luciadunket nu! Satt och funderade lite, för kunde inte välja mellan två stycken, men sen tillslut bestämde jag mig för vilken jag ville ha. Så jag hoppas att jag får den nästa vecka. Jag ska även köpa svart hårfärg i helgen med mami. Har ju just nu orange hår, skitfult! Så ska piffa upp mig lite, kommer bli awesooome! Nu ska jag lägga mig och lyssna på musik, imorgon är det skola som gäller, sen är det helg! Wooop
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback