I'M THE BOSS, YEAH BOZZZ

Nej men hej på er! har nyss druckit te och tittat på hårfärg & söta kläder på nätet. kanske blir att beställa en asgullig tröja och riktiga piercingsmycken till läppen. NU börjar Grimm, så får skynda mig att skriva lite. Men kan väl berätta att efter skolan så köpte jag, Sara, Tina & Soilii godis. och jag hade 40kr o när vi skulle gå till kassan blev det 50 kr nånting, så vi fick lov och gå tillbaks, och andra gången blev det 44 kr, jättepinsamt liksom. men tillslut blev det 40 kr, så vi stack till bibblan sen vid 4 var det dans! Och jag var så pigg när jag kom hem så jag körde zumba, tränade röven och rumpan lite, sen for jag ut och sprang med tintin, så jag kommer verkligen somna gott ikväll, toppen att det är sovmorgon imorrn också! puss

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback