i love you sis

Hej på er! sitter och tittar på lite piercingsmycken med packning i håret. Ska beställa piercingsmycken och hårfärg idag. Jag och mamma ska träffa min syster halv ett och äta mat, eftersom hon, som jag berättade om igår, flyttar nu i helgen. Jag kommer sakna henne jättemycket. Hon har bott i Älvdalen hela mitt liv, och när hon var som jag bodde hon med min mamma och pappa i pappas hus i rot, och vi var en hel stor familj. Vi har inte samma pappa men hon är som en riktig syster till mig. Det kommer bli jobbigt att jag inte kommer kunna ringa henne och fråga om vi kan träffas eller att jag kan sova över hos henne och bada i hennes badkar eller äta macka och dricka oboy med henne när jag vill. Men såklart kommer jag åka ner till henne i Gävle så ofta som möjligt. Jag älskar dig syster♥


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback