HEJ PÅ ER!

Hej, har inte bloggat på en heeel vecka. Kändes skönt att komma ifrån datorn och bloggen ett tag, och anledningen till det är att när jag skulle sova hos sara så vart jag arg över en grej och råkade dra sönder mitt nya 4g modem. Japp, så kan det gå, och pappa tänker inte köpa ett nytt för 1600:- så jag kör på det gamla modemet, men jag tycker det är snabbare! Men iallafall, har hunnit med mycket på en vecka. Eftersom min syster flyttar till Gävle nästa helg (tråkigt nog...) så har jag fått en tv och en hel kartong med filmer, som jag har i min lilla stuga. Så ja, för er som inte visste det (?) har jag ju en egen stuga hos pappa, med dusch, bastu, säng, högtalare och så. Så det var SKITABRA att få en tv dit!
Hej, har inte bloggat på en heeel vecka. Kändes skönt att komma ifrån datorn och bloggen ett tag, och anledningen till det är att när jag skulle sova hos sara så vart jag arg över en grej och råkade dra sönder mitt nya 4g modem. Japp, så kan det gå, och pappa tänker inte köpa ett nytt för 1600:- så jag kör på det gamla modemet, men jag tycker det är snabbare! Men iallafall, har hunnit med mycket på en vecka. Eftersom min syster flyttar till Gävle nästa helg (tråkigt nog...) så har jag fått en tv och en hel kartong med filmer, som jag har i min lilla stuga. Så ja, för er som inte visste det (?) har jag ju en egen stuga hos pappa, med dusch, bastu, säng, högtalare och så. Så det var SKITABRA att få en tv dit!



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback