LIFT IT HIIIIIIIGHHHEEEEER

Sitter och sjunger för mig själv, haha. Har varit nere hos farmor med pappa och sytt ett assnyggt tyg som jag ska ha för dörren och fönstret i min stuga, Just nu har jag bara kuddar i fönstret, och då blir fönstret blött, plus att det är drygt att ha dem där, för de ramlar ner hela tiden. Så kommer bli mycket bättre med ett tyg som det bara är att dra åt sidan sen! Vi har inte satt upp det än, men lägger in bild när vi har fixat det. Tråkigaste dagen ever alltså, kunde inte va med Soilii, men ska kanske åka och va med henne imorgon, förhoppningsvis. Inget är roligt i Älvdalen när inte Alex är här, miss you best friend ♥ nästa vecka när du kommer hem, då ska vi hitta på massa kul bus!
 
 
saknar er emma & malin!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback