gukku liv

 
har inaktiverat min facebook. kan vara det bästa jag någonsin gjort. är så sjukt trött på facebook, går inte en dag utan att man är inne på facebook, right? men nu ska jag försöka vara utan det, får se hur länge det går. Ska försöka fokusera mer på mitt liv nu, och lösa alla problem och allt sånt, plus att jag ska fokusera och plugga i skolan, så jag kommer ifrån Älvdalen efter nian. Har vänner som inte ens har facebook, och jag undrar "varför skaffade jag facebook från första början?" , man blir beroende ju! Men ni får nå mig på kik eller skype om ni vill snacka, eller ringa/smsa mej, men fråga om numret isåfall.. 
 
 
kommer ju förstås blogga som vanligt ockå! ska försöka att vara utan facebook i två veckor minst, men som sagt, det är ju svårt !!

Kommentarer
Postat av: Moa

Hihi fin bild ;)<3

2012-08-18 @ 16:09:10
URL: http://mooaahall.blogg.se

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback