BRUTIT BENET

Hej. Igår hände en väldigt tråkig grej. Jag var ute med Alex på byn och jag skulle klättra upp på en sten och då ramlade jag och bröt mitt högra ben, så just nu ligger jag på akuten i mora. Det kommer bli bra, men jag kommer inte kunna gå till skolan imorgon. Väldigt tråkigt.., otur jag har alltså..








APRIL APRIL !! hahah, hoppas att ni gick på det!











Ja, men iallafall. Igår kom Alex till mig ungefär vid åtta/halv nio, så vi gick ner på byn, fick pengar av mamma, sen köpte vi pizza på roma som vi sen gick med hela vägen upp i rot, och den var kall när vi kom hem, men gott var det iallafall. Sen gick hon hem , och ja la mig och titta på film.  Hur var eran kväll?



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback