LÄSLÄSLÄS. HEJDÅ BLOGGEN!! :-(

Hej. Jag har lite tråkiga och roliga nyheter att berätta. De "roliga" är att jag fått igen min dator nu, och de dåliga är att min dator är lite sönder, eller vad man ska säga. Batteriet funkar inte korrekt och en usb port funkar inte, + att mitt telia modem krånglar, så antagligen måste jag lägga ner min blogg helt, tills vidare. Känns inte så kul, men ja, är ingen idé att blogga om mitt internet och min dator krånglar hit och dit hela tiden. så tyvärr, vill ni hålla kontakten med mig och veta vad jag har för mig på dagarna så lägg till mig på facebook, om ni inte redan är vän med mig Hildah Hed @fb. Kanske börjar blogga framöver någon gång igen, men när vet jag inte. Så ni får ha det så bra! Pussar


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback