alla grabbar säger shoo

tjenare! vaknade runt tio, sen har jag o pappa krattat lite på gården och fixat lite, sen ringde mamma och hade en väldigt tråkig grej att berätta. Mormor hade varit på en grej igår, och sen hade någon puttat henne så hon ramlat med huvudet före och fått lov att åka ambulans till mora lasarett. Men hon mådde bra, och kommer nog få åka hem idag. Jag fick nästan en hjärtatack när jag fick veta. Mormor som betyder så jävla mycket för mig. Sen när hon kommer hem ska jag åka till henne, och se hur hon mår. Jag älskar dig mormor


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback