torsdag idag

hejhej, va hos syrran i tisdags. mormor och mamma var där ett tag och vi fikade och sådär, sen åkte dom hem. internet funkar inte hos henne, så kunde inte slänga in något inlägg då, menmen, och så går det inte att mobilblogga heller.. Imorgon ska jag och sara på fritte, och se om det är några snygga killar där, haha. ♥ , sen ska vi väl också data, titta på teve, och chilla. Sen är de någon eldfest på parken, som jag kanske skulle på med dom bästa. Maria, Alex, Vickan, Erica, Johanna. ♥


snygga vi är

Kommentarer
Postat av: Malin

jag tror inte det är något fritte idag :(((((((((( (fredag) och eldfest är den 21 tror jag :D hahah

2011-09-09 @ 09:50:21
URL: http://imageek.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tror inte det är något fritte idag :(((((((((( (fredag) och eldfest är den 21 tror jag :D hahah

2011-09-09 @ 09:50:39

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback