jag har alltid så roliga rubriker!

tjena, idag är det onsdag, som nog alla redan vet! vi skulle ha börjat tjugo över åtta idag i skolan, men sen när jag kom dit så berätta de, att våran musiklärare var sjuk, så vi satt och spela mobilspel i typ en timme!, kvart över nio skulle vi ha NO i en timme, men hade bara i 35 minuter, för vi skulle till aulan och lyssna på någon polis. jag gillar inte att sitta och titta på lavar och mossor och sånt där, det är liksom inte min grej, men kul att lektionen inte blev så lång iallafall. på gympan gick vi efter någon karta, usch. orientering. gillar inte det ordet, men aja.


nu måste jag träna på franska, vi ska ha prov imorgon, sen ska jag spela gitarr också, hehe.


haha jävlar..

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback