asuum helg

tillbaks den gamla headern, tyckte inte alls att det blev nå bra, men ska fixa någon annan inom en snaar framtid. Idag har jag och mamma åkt buss hela dagen, känns som vi åkte genom hela dalarna, fast vi bara va till falun och vände. var på lasarettet och tog nå tester. I lördags hade jag "party" hemma hos mig i stugan, med de bästa tjejerna Alex, Maria, Sara och Johanna! Johanna och Sara sov över hos mig. Måste verkligen göra om det där!

Imorgon är det tävlingar i skolan, men jag ska inte va med, så det är ett gäng som ska vandra istället. Vart vet jag inte, och varken jag eller sara vet när vi ska vara i skolan imorgon, aja så kan det gå. hittade inte sladden till kameran igår, så kunde inte överföra bilderna då, det är faktiskt sant !


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback