tjolahoppsan pippi

Jovars!

Idag blev det inte till och sova länge, nene. vaknade vid halv nio, så då åkte jag och pappa näset runt på spark med Tintin. Känner mig inte helt bra. Jag fryser ibland och då sätter jag på mig en tröja och då svettas jag som f--!

Jag for till mamma vid halv elva, så då åkte vi ner säckar till lägenheten, och snodde några kartonger på mammas jobb. :p

Nu ska jag snart äta kassler, sen hem med tintin, och så ska jag och farmor till stallet.

Jag har väl glömt att berätta..? att min älskade lilla Wilma inte mår så bra. En veterinär ska titta på henne,
så jag ska rida e jääättestor häst som heter "Lilla" My.

nu kommer bilder på världens sötaste katt. Mimmi Mus.

Jag bara älskar hennes underbara ögon!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback