onsdaag

Heejsan, idag blev en kort dag, förmodligen för att jag gjort så mycket, antar jag.
Först slutade vi ett, som vi alltid gör på onsdagar, och så när jag kom hem, bestämde jag mig
för att fara ut och springa, så jag sprang ner på byn, och där hämtade mamma mig, eftersom hon
slutade jobbet precis när jag var på byyyn.

Vi åkte ner lite saker till lägenheten, och jag tog kort, men mer om det en annan gång ;)
Sen vid halv sex, for jag till stallet och red, på Eken, uschusch. Gillar Wilma min myyyyycket mer!
Och nu har jag precis kommit ut ur duschen, efter att ha sprungit en gång till, då sprang jag
till mormor, sen förbi pappa och hem.

Jag & mamma har lite plaaanisar. jag behöver ju som sagt ny bikini till Thailand, men jag ska köpa
det där istället, för det finns mycket snyggare där ändå, än tråkiga internet.
me and someone :o

Kommentarer
Postat av: Tilda - Smilinggirls!

Nu har vi lottat ut en vinnare i dagensblogg-tävlingen! Kika in och kolla om det blev du, om inte så är det bara att anmäla dig igen!



http://smilinggirls.blogg.se/2011/march/dagens-bloggvinnare-ny-tavling-1.html#comment



/Smilinggirls

2011-03-30 @ 21:24:40

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback