jag passar på

att blogga nu när telia funkar!


Idag hade vi träslöjd. Gick väl sådär, för jag skulle svarva nån skål och våran slöjdlärare skulle fixa nån säck, för vi kunde inte suga upp skräpet med några saker, alltså det är ingen idé att jag föklarar mer, ni fattar ändå inte, haha. Vi slutade 1, som vanligt, så jag gick väl hem i det sköna vädret, och tittade lite på datorn, och så har jag precis ätit pannkaka. Sixten satt och tittade på mig när jag åt, och han var himla intresserad av Omega 3 kapslar med fiskolja och D-vitamin, som jag och mamma har beställt. Ni fattar nog vad jag menar, även om jag förklarar jättekonstigt...

Ang Melodifestivalsfinalen, så hatar jag verkligen Eric Saade och Danny Saucedo!
Jag och mamma satt och tittade på det där, och hon hade så roliga kommentarer om E & D,
så jag grät av skratt. Asså mamma är sjukt rolig, och Melodifestivalen är sjukt tråkigt!

Men den här var faktiskt bättre....




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback