I'm alive!

Hejhej, vill bara tala om att jag faktiskt lever. Jag har gjort så mycket i helgen så jag har inte bloggat. Som vanligt har jag ridit, och så har jag och mamma varit i skogen och grillat & jag åkte litte skidor då också. Sen två dagar sen har jag inget internet. Telia krånglar... Jag har fått nytt modem och det krånglar verkligen! Min pukkod funkar inte så pappa har ringt telia för hjälp, men ingenting funkar så pappa ska se om han kan fixa ett nytt simkort! Jag har så dåligt tålamod, så usch! Nej nu, ska jag fortsätta titta på familjen annorlunda. Ingen bild idag heller. Fattigtfattigt, haha. Dålig mobilbloggning :(

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback