bajskorv

Ja, men ursäkta rubriken, men jag är himla arg just nu, för allting måste krångla.

Jamen då får jag väl skriva såhär då.. Jag har inte mått så bra sen i går, så jag var hemma från skolan och bara vilat. Sen har jag myst med kattorna också. Känns skönt att Telia för en gångs skull faktiskt funkar.



En sak som jag glömt att berätta, jag ska flytta. Jo, jag och mamma bor i Rot, i ett stort rött hus. Vi har bara nedervåningen, och det är inte så mysigt där. Men nu har vi hittat en jättemysig lägenhet nere på bynn. Det är typ 100 meter till högstadiet sen, så jag kan gå typ när jag börjar sjuan, toppen. Vi har kört dit massa grejjer i veckan här, och mitt rum är bara fullt av väskor och stora sopsäckar. Ska bli så kul. Det är så mysigt där.  Blev så glad när mamma bestämde sig om vi skulle flytta eller inte.




MOHAHAHAHAHA, fattar inte att jag ska till Thailand 10 Maj. Kommer blir bäst. 2011 kommer bli bäst. ♥



randooombild från nyaste mappen.

peace. / hildaheeed

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback