bacon

Tjobre!

Inte hänt så mycket sen jag bloggade sist. Igår var det skola, ovanligt ellerhur.
Vi fick veta vad vi fick på elevens val. Jag fick syslöjd, och jag håller på med en väska
som jag anar att den inte kommer bli så bra. Men vi får se hur det blir, eftersom läraren tyckte
att jag hade valt ett coolt tyg. Men när jag skulle klippa tyget i den storleken jag skulle ha, då
blev det snett, hur jag än bar mig åt, så när vi var klara, blev jag så sur så jag la in den i skåpet igen, så nån annan stackare hittar den sen, och undrar vilken jäkla dåre som klippt så snett!


Idag var jag ledig från skolan, för jag och pappa åkte iväg till Mora runt sju imorse.
Först åkte vi till tandregleringen och pratade lite om min tandställning. Han bytte snoddar
runt där, jag fick gröna den här gången. Förr hade jag lila. Men när vi kom ut till bilen, tittade
jag mig i spegeln, och såg att det syntes jätteväl att jag har gröna nu. Så jag sa till pappa att det
ser ut som något sorts guldleénde eller limeleénde när jag öppnar käften...

Efter det åkte vi till Polisstationen, för att prata om ett rån. Nejdå, men jag skulle göra ett nytt pass. Det var jättelänge sen, så jag tog ett nytt kort. Blev faktiskt riktigt nöjd med kortet, fast håret såg lite konstigt ut på sidan, alltid något, såsäg! Men namnteckningen. Den blir jag aldrig nöjd med. Ser ut som något litet barn, som nyss lärt sig alfabetet. Som en kopia av mitt förra pass alltså.. Mitt förra pass går ut typ i Maj, någon vecka, innan vi åker till Thailand, för Thailand ska vi verkligen inte missa, VADSOMÄNHÄNDER, FÖRDETKOMMERBLIBÄST!


Mycket text, jao, fick bli det den här gången, eftersom jag är på så bra, och sprakande humör!
Snart blir det iväg o rida, sen hem o äta, sen på nå discogrejj i Aulan. Hahah!

puss!
/ alltidseriösahildaaaaaa



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback