Hemma i Älvdalen

Hejhej, nu har jag kommit hem från den underbara klassresan, gud vad jag kommer sakna alla er. ♥
Vaknade för ett tag sen, och mamma ringde för att meddela att hon pratat med våran rektor, och jag går i 7b nu.
Skulle ha gått i 7c men ville byta till -a för att Alex, Maria, Vickan och massa går där, men det fick jag inte för att de var för många i den klassen, så nu har jag bytt till 7b istället, så nu går jag i samma klass som sara.

Ska lägga in lite bilder från klassresan senare, vet inte riktigt vart kameran är nu.
Igår var vi iallfall i Nässjön och badade, jag, sara, georges, alex, maria, samuel, stoffe, joel, philip och findus.



massor av det där i sommar. ♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback