lördag

anledningen att jag inte bloggat är att jag har varit på falu lasarett över natten i torsdags, och vi kom hem igår kväll. Jag åkte ambulans i torsdags, först till mora sen till falun, men anledningen till det tar jag inte här på bloggen. Några som läser bloggen kanske vet om det, för hela älvdalen vet om det nästan, men jag berättar inte på bloggen.

Imorgon fyller jag år, och då får jag min nya mobil, xperia, sen åker jag, pappa, syster och Alex och bowlar på eftermiddagen. :)


Maria i Mellby

Kommentarer
Postat av: maria

LOL <3

2011-07-11 @ 15:19:18
URL: http://tiiiepmaria.bloggplatsen.se/

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback