hur ska jag göra?..

tjeeenaa, blev till att sova i lekstugan hos sara igår, men imorse klockan sex vakna vi av att det var iskallt, så vi gick in och la oss. saras pappa sa att det var 5 grader.. mh riktigt härligt. Tittade på min systemkamera, och såg att jag och sara tagit nästan 600 bilder sen igår kväll, imponerade hahah.
den 20:onde ska jag klippa och färga håret. har tänk på lite ljust med lite mörkare bruna slingor och lite mörkare på innerhåret. ser underbart ut i mina tankar, så ska nog prova det, annars färgar jag lite svart och innerhåret rödaktigt. jaja, får se hur det blir med det..
först har jag tänkt något sånt här..
fast lite mörkare och ljusbruna slingor.
eller såhär..
hittade inga bra bilder, men lite liknade dom här.. får väl se hur jag gör :)
BILDERNA ÄR FRÅN GOOGLE.

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback