det bara kryllar

hej, det var typ en vecka sen sist. Nu har jag bestämt att jag ska blogga under sommaren.
Om jag inte bloggar får jag nån konstig känsla, så därför måste jag.

Idag är en TRÅKIG dag, inte ett skit att göra, vaknade vid tolv, och nu är jag hemma själv eftersom mamma jobbar, och jag har ingen att vara med, alla andra gör redan någonting, och här sitter jag och försöker roa mig själv, men det går inte så bra.. + att det är varmt här så jag vill bara bada. Nu får jag också sån där ångest för att jag inte gör någonting... ingen kanske fattade det där men jag har typ.. värme damp + att det är min nya uppfinning!

Idag skärde jag mig på två fingrar så det sved så in i attan, och så funkade inte y- tangenten på datorn, så jag tröck lite hårt på det och då knakade det, men den funkar nu iallafall ;)

varken bilderna på nya lägenheten och klassresan kom, + att min jättebra dagliga uppdatering på bloggen håller i sig. usch... jag har fönstret öppet och nu kom en doft av panpizza, gött. måste åka och köpa det nu, bai!



sara & georges

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback