wihooo!

Yey, nu är det nytt år! Det känns fantastiskt fantastiskt och roligt!
Nu har vi börjat om på ny rulle igen! :)


Jag har varit lite upptagen nu runt nyår, så det är därför jag inte bloggat.
Jag är lite sen med att säga följande.



Hoppas ni haft ett bra nyår. Själv har jag haft det, och så har jag bestämt många nyårslöften oxå! ;)
Fast ioförsig, en del kommer inte gå att hålla :D



Det har varit ett roligt år, och det har hänt massor av roliga saker
men även tråkiga och mindre bra saker. Men nu är det ett nytt år !


Jag har bl.a varit med i Vi i Femman, och tävlat för min klass. Vi åkte
till Leksand och tävlade mot "Banérskolan". Tyvärr åkte vi ur, men det
var ändå en rolig grej som jag alltid kommer att minnas !

Jag har varit på Knarrholmen, Göteborg för andra gången i rad.
Det är så himla kul där. Bo i en stuga, sola och bada med maneter.
Jag hoppas att vi åker dit nästa år också, för det är aaskul.

Jag har träffat min underbaraste tremänning Moa, och vi har varit ner
till dem för första gången.
Vi åkte båt, bada och hade jätteroligt. Jag längtar
till i sommar! ( Jag höll på att skriva "nästa år")

Jag, pappa, farmor och min farbror har varit i Gällivare. Vi åkte bil, och det var jätteroligt där.
Första gången jag har varit där. Bilresan var jättelång (100 mil) men det var kul där!
Vi besökte nån gruva, tittade i skogen, tittade på björnide och mkt mer! ;)
Där köpte jag även min rosa adidaströja som jag verkligen älskar! ♥

Jag har fyllt år. 12 år är väl inte så speciellt, men det var ändå roligt.
Nästa år, ojj... i sommar fyller jag tretton och det ser jag verkligen fram emot!

Min katt har blivit påkörd. Min älskade Marvin Mus. Han var det gosigaste och snällaste
katt man någonsin kan önska sig, jag kommer alltid att älska dig.
R.I.P Marvin 26 September 2010!

Jul & nyår har varit kul! Jättekul faktiskt! OCH GÄVLE HÖLL JAG PÅ ATT GLÖMMA.
Jag, pappa och min bästa vän Elsa var ju där häromdan ;) (Bilder kmr)

Jag har ju också fått en systemkamera och den är verkligen suuuuuuuuuper!




tråkigt urval av bilder!






Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback