hahah, jag lyckades!

Jag lyckades med att städa mitt rum, hela mitt rum idag! :D
Nu är det superstädat, och jag vet exakt vart jag har varenda pryl.
*vart är min lypsyl nura?*

Idag har jag varit hemma från skolan. magen har bubblat och jag har haft ont i magen.
Jag har ätit nudlar, och tittat på kläder. sara ringde såklart och sa att hon hade hittat en jättesnygg
tröja, som hette "Hilda Top", hihi.
Nu snart ska jag äta mams ungspannkaka, sen blir det bänkning framför tvn antagligen.
ohja! Jag och samuel provade barnmat. det godaste jag ätit -.-
blä!



Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback