Gävle 2010

Hejsan, jag känner att jag är sen ut med allt när det gäller bloggning.
Här kommer iaf bilder från när jag pappa och bästis Elsa var i Gävle, förra veckan xd.

Vi åkte dit på tisdan, och när vi kom fram åkte vi till Valbo och storhandlade.
Vi hittade mkt snyggt!
Sen åkte vi till hotellet och fixa litte, sen gick jag o Elsa på stan, och så gick vi in på Filmstaden, och boka
biljetter till Tron Legacy. Den var i 3D, aaaaaasbra!!!! :D

På onsdagen var på på Fjärran Höjder, Gävles bad. Det var jätteroligt! Fast det var köttfärssås i en lampa xd!
Och på onsdagen tittade vi på Harry Potter del 1. Pappa följde även då. Den var inte i 3D.



















SAKNAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback