det måste va en rubriiiiiik, lalala

Tjeeeena. Jag sitter här med Sara, vi skrattar åt en del saker. Vi är inne på Google översätt och har typ damp xd Sen har jag just fått nya bdb, vet inte riktigt vad jag ska tycka om den, men den verkar iaf bra! Nån annan som har fått in nya? :)

Idag skulle jag ha åkt till Wäsa med min kille men det blev inte så.. Det blir väl en annan gång! :p
Wäsa har ju öppnat nu, det är jättekul !

Igår var jag och red, och då fota Sara mig och Wilma med min systemkamera. Det blev en del bra bilder!
Wilma är så sööt, och min kamera är så bra, så det funkade jättebra ^^














Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback