skoooola på måndag

nu ska jag faktiskt gå och lägga mig, och ställa klockan på 8. måste gå upp tidigt på söndagar när det är skola för annars kan jag inte somna på söndagskvällarna. Kan inte tänka mig att det är skola på måndag, sommarlovet har gått jättefort, men det är ju fler som tycker de. har inte hunnit med allt som jag planerat, och kan inte säga att sommarlovet 2011 inte var så himla speciellt. men hoppas att nästa blir bättre! och så längtar jag redan till Musik & Motorfestivalen 2012. Men nu på måndag ska jag träffa nya klassen... och jag är den enda från min förra skola.. och jag fick inte gå med mina bästisar, eller ioförsig sara, men inte dom andra. men så är det väl. Ska lägga mig och lyssna på musik nu, skriver imorgon om jag har tid, för har mycket som ska göras då!

/ hilda




Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback