min historia..

var som sagt på bio igår med sara, den började 7, och vi skulle ner till sara och äta mat innan, så vi åkte ner dit 5 men vi skulle äta grillat så maten blev klar halv sju, så vi skyndade typ asmycke, och så tog vi cyklarna, och precis innan vi cyklade iväg var jag så stressad så jag sa typ "om man tar det luuungt så går det braa", men sen när vi kommit en bit på cykel, så ramlade jag och flög med cykelj-----, och nån bil stanna och fråga hur det gick och hej fadderullan, men sen fortsatte vi hem till mamma och hon skjutsade oss så vi hann precis. men nu har jag ett stort varigt och fult sår på benet, två sår i händerna , och det värsta av allt. världens största blåaste blåmärke på hakan, och så ska jag till skolan på måndag, kan ju inte bli värre asså.. men filmen då, ja den var braa ♥ ska gå på den igen imorgon kväll med mina bästa vänner, alex, maria,  victoria, och sen johanna och erica. ♥


ingen bild just nu!  / hilda. '

Kommentarer
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Sista dagen att vara med o tävla om en valfri Ziperall eller att bli veckans blogg!

2011-08-28 @ 15:52:21
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: Zeinab

nu ska jag länka dig tack så mycket.

2011-08-28 @ 18:26:03
URL: http://zeinab.myshowroom.se

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback