första skoldaan

hejhej, första skoldagen idag var ju grym! kanske lite överdrivet men det var kul första dagen på högstadiet. vi skulle samlas 5 över åtta, så vi pratade , och fick scheman, sen gick vi typ till nå rum med våra klassföreståndare, och pratade , delade ut material, och min klass klasföreståndare verkar jättesnäll faktiskt. sen typ rast, efter de gick vi på typ, svenska, engelska och matte och sånt, och pratade med dom lärarna vi skulle ha där, och gick igenom lite böcker och fick mappar, och skåp och sånt. måste fixa hänglås till mitt skåp och massa. vet, babblar på som vanligt, de flesta har väl typ gjort likadant. imorgon börjar vi med matte direkt på morgon, aja, bara att stå ut :)



ska snart lägga mig, måste upp sex imorgon igen, + att jag är asatrött, somnade i soffan idag också. idag slutade vi 14.40 och imorgon 14.50 så får se om jag hinner slänga in nå inlägg då! puss

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback