slutade tidigAAAre

vi slutade visst ett idag, hade totalt glömt bort det asså. Men nu är jag hos mormor
och ska äta vid tre när mamma kommer från jobbet. Sen ska jag vara med samuel &
flytta saker. fy--- vad kul att flytta asså. jag och han ska gå igenom alla mina pärmar med
papper och bilder & teckningar från när jag var liten. vilka minnen jag har från rot alltså.
Kommer sakna min klass så mycket. ♥

I helgen blir det antagligen nya & färska bilder här på bloggen. De senaste korten
är från 28/3. FY PÅ HILDAA !


Rockstar in my 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback