%&N"@

Ajo!

Sitter och tittar på Chuck just nu, så jäkla spännande!... eftersom jag verkligen tittar ;)
Jag ska nog äta någonting, eller så går jag ut med tintin och går och köper en glass.
Oj, affärerna är stängda nu.

Igår va jag på filmkväll med Alex, Maria, Samuel och Stoffe. BÄST ALLTSÅ!
Vi cyklade på byn och skulle hyra film, och då stod vi där i 101 år och kunde inte
bestämma oss, och eftersom samuel skulle betala allt så va vi lite dumma mot han ;)
Vi plockade i massa godis så det blev typ 200 kr, och den stackarn som skulle köpa en keps!

+ att jag sov till halv tolv idag. *STOLT*
Men då går dagen så snabbt, eftersom man sover bort 2/3 av den.


puss på er!


Jag sitter och tittar efter ett nytt batteri till min kära Walkman! Mamma ska köpa ett nytt batteri,
som vi ska prova i min mobil eftersom den har lagt av nu, för alltid som en del tror. Men jag ska
kämpa! Samuel sa att det kanske kan va fel på batteriet, att det är slött så jag ska ge den ett sista försök
innan det är slut med den! Min kära mobil... Vill inte ha samuels Nokia N95... vill ha min bästamobil.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback