mattefreak, nej.

tjoo. sitter med matten i högsta hugg, med datan framför.
matten blev kul idag när våran lärare äntligen förklarade hur man gjorde.
Senare idag blir det ridning, sen måste jag också fixa en laddare till nokiamobilen.
Jag och samuel har bytt ett tag, så nu har jag en Nokia N95.
Inga roliga teman, men den har bra finesser och så..
slarvigt gjort.
Men jag älskar faktiskt min SE nu. Jag har tyckt om den mer&mer
för varje dag jag haft den. (Har bara haft den 1½ år)
Nokian är fet, har tråkiga teman, och det är krångligt att ställa alarm på den.
Men jag gillar den ändå. Men älskar ändå min SE mest ;)

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback