t i d s i n s t ä l l t i n l ä g g

Telefon/mobil;

Vem ringde du senast? - mamma
Vem ringde dig senast? - mamma..
Vem sms:a till dig senast? - sara
Vem sms:a du till senast? - sara

Övrigt;
Är du hungrig just nu? - ne
Vad är klockan nu? - 11.17
Vilka sidor på Internet e du inne på just nu? - LoveBasket, bdb, blogg.

Familj;
Hur länge sen var det du träffa din morsa? -
vetinte.. igår
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - han sitter bredvid mej :p


Sport;
Går du i någon sport? - jah, klart.
I så fall, vilken/vilka? - ridning
Trivs du med den sporten? - som fan :p
Tycker du att den sporten är rolig? ja?
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? mm
Hur länge har du hållit på med den sporten : år


Övrigt;
Gillar du punk-stilen? - m
Har du sminkat dig idag? - näe

I så fall, vad för smink? -

Vad har du på dig nu? - p, t-shirt, tröja



Musik;
Lyssnar du på musik just nu? - ne
I så fall, vilken låt för tillfället? -
Vad gillar du för musik? - dedu
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - japp, för många
Har du fler än 5 tröjor? - ja?

Har du någon märkes väska? - vettefan, har hela huset fullt :p

Har du ReStErÖdS-trosor? - vaaaat?
Har du en svart bh/topp? - japp
Har du märkes jeans? - I hate it.

Var brukar du handla kläder? - normal places

Smink & Hår;
Använder du mascara? - ja
Andväder du Wax? - ne
Använder du kajal ? - ja
Använder du hårspray? - nej, sometimes i do
Använder du volymspray? - näey
Andänder du mousse? - nej inte ofta.. nejnejnej
Använder du deodorant? - ja? why naaaat
Använder du parfym? - nej
Använder du ögonfransböjare? - när jag kommer ihåg -.-
Använder du läppglans/läppstift? - nej.
Andänder du brunkräm? - allvarligt? nej!
Använder du rouge? - nej, har slutat me de
Noppar du ögonbrynen? - nej,
Uppsatt hår eller hängande? - uppsatt, mit hår är så tjock så de e inte snyggt  :p
Plattar/lockar du håret varje dag? - NEJ
Duschar du varje dag - ya?
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - nej
Smörjer du in hela kroppen varje dag? - ja, för jag e torr :p
Målar du naglarna ? - ja ibland.

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

Goddag<3

Hoppas du får en underbar dag<3

KrAmSiSaR sötnos =)

<3

2010-12-13 @ 12:54:16
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback