Planer

Hello!

Jag har planerat lite här vid jul.
Imorgon ska jag bla på begravning & handla de sista julklapparna! ♥
Jag ska också klämma in ridningen någon gång under dagen, och så ska jag ta lite fina kort.

På fredag är det julafton och då blir det typ julklappar och julbord! ♥
Just nu sitter jag och funderar på vad jag ska handla i Gävle, när jag pappa & antagligen min syster
åker dit mellan Jul och Nyår.

Jo, jag har kanske inte sagt det, men jag, pappa och kanske min syster ska åka till Gävle mellan Jul och Nyår.
Vi ska bo på hotell, åka på Ikea, på äventyrsbad och shoppa.

Pappa har sagt att vi ska kolla efter ett kamerastativ som jag kan ha till min kamera! :D ♥
Det kommer bli så kul!



Ett kort jag tagit med min systemkamera! ♥♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback