Äntligen!

Hejsan!

Nu har äntligen min systemkamera kommit!
Va glad jag är! §

Vi måste köpa ett kort till den, ett minneskort typ. Så jag kan inte ta kort just nu.
Kameran är jättefin, och jag har redan läst användarhandboken eller vad det heter.

Snart är det jul också! Idag fick vi jullov. Men först fikade vi, bytte paket med varandra, och så dansade vi runt i hela skolan som vi gör varje år. Men lite tråkigt att tänka på faktiskt, att det här var den sista julen tillsammans med våran klass. Nästa år går vi ju i 7an och då har klassen splittrats!

Men vi har ju en hel termin kvar, och så ska vi ju också på skolresa, och det finns mycket kul att se fram emot nästa år!

Just nu är jag hos mormor, pappa kommer hem ikväll, och då ska jag hem till han. Imorgon ska jag och mamma köpa present till min underbara tremänning Moa! ♥

Skriver mer imorgon, och då kanske jag tillochmed kan ta kort med kameran!
Jag lovar iaf att blogga imorgon.


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback