GRYM KVÄLL

Kvällen kan man sammanfatta med ett enda ord, GRYM!! kom till alex runt sex, hennes kille Billy var där. Några minuter senare kom Johan & Erik. Vi gjorde popcorn och fixade godis, sodastream och så. Sen valde vi film och satt och tittade i några timmar. Sen gjorde vi nån lek, med en sån där matta med olika färger och så ska man använda ben och armar och sätta på olika färger, ja ni fattar, sen klädde vi ut oss, erik & johan satte på sig Alex bh:ar och massa andra grejjer, haha fyfan!... sen tillsist tittade vi på Anki & Pytte, alla satt och skratta hela tiden! Kvällen var grym, tack!! Det måste göras om ;* 
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback