TO YOU

alltså vad moget? du läser min blogg, bara för att veta vad jag sysslar med, sen klagar du och snackar skit om mig och min mamma? du är för fan vuxen, men beter dig som du är 10 år gammal. nej, jag och morsan sa upp kontakten med dig och din familj för att ni är så dryga *ska inte skriva sånt här på min blogg*, MEN det är tyvärr sanningen, och det vet ALLA. så lägg ner, ni får gäääärna läsa min blogg, och vara hur brylliga som helst, ni tjänar ingenting på det! och ni klagar på att jag är med äldre människor än mig själv? säger till min mamma att jag är med 20åriga killar - ja vet ni varför? för att de är SÅÅ mycket mognare än såna i min ålder. jag har gått vidare, jag har mognat, så snälla ge er. YOLO GUYS, puss
 
- till er andra normala, 
sitter vid datorn just nu, ska fixa till mig lite, sen dra och träffa alex. hon ska nog träffa sin kille lite också hihihi, gulligull!!!! ;) ja jag är så glad för hennes skull, min bästa vän. bara min, min, min, hör ni de?! ;) sen ska jag se solsidan ikväll. och imorgon är det inget mindre än SKOOOLA! yippie, fast nää
 

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback