NEW IN

Igår kom morsan hit med mina saker jag beställt. - laddarsladden & kläderna. sen tittade jag på något program som handlade om nån tjej som hade tagit den där sprutan mot svininfluensa & fått den där sjukdomen som jag inte minns vad den heteeer. men iallafall, jag vaknade runt 11 idag, ont i halsen som sjutton. mormor ska snart till bystugan och hjälpa till, så jag blir hemma här själv till 7 ikväll. ska sitta vid datorn och nörda, för finns inte så mycket annat att göra! 
 
 
4 spetstrosor, hihi, och två tröjor+ två bhar som inte kom med på bild :) sen beställde jag också ett par superduper snygga byxor, men de kommer inte förrän 25 januari :(

Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback