godmorgon

Hej på er! Sitter utanför Ica just nu och väntar på mamma. Hon ska på jobbet, så jag ska hem till henne, sen drar jag till pappa. Imorgon ska jag till Tandregleringen i Mora, halv åtta på morgonen.. Så det blir att gå upp tidigt och åka iväg. Igår kväll när jag och mamma satt och tittade på tv var jag jättetrött, och jag sa till mamma att jag gått upp tidigt igår morse, och så undrade mamma vilken tid jag hade gått upp (hon trodde säkert jag menade att jag hade gått upp vid 8 eller något) och hon vart jättepaff när jag sa halv elva, hehe. Men nästa vecka ska jag börja gå upp tidigt och vänja mig eftersom skolan börjar sen måndagen därpå! Men det var allt för mig, uppdaterar senare!


Kommentarer

Innan du kommenterar:
- Skriv gärna din bloggadress eller e-postadress så är det lättare för mig att svara på dina frågor.
- Om du undrar i vilka program jag gör mina designer, headrar, m.m så gör jag dom i PhotoScape, PhotoShop (inte så ofta.), paint, Picnik. En del andra program kan också förekomma.
- Jag bryr mig inte om skitsnack eller elaka kommentarer, ni som skriver elaka kommentarer kan ta och stoppa dom i röven istället (; I dont care about your bullshit! Kommentarerna raderas direkt.
- Enjoy my blog! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback